Logo ČVUT
Loading...
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
STUDIJNÍ PLÁNY
2011/2012

Strategický marketing

Přihlášení do KOSu pro zápis předmětu Zobrazit rozvrh
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky
13SMK Z 2 2+0 česky
Přednášející:
Petr Stejskal
Cvičící:
Petr Stejskal
Předmět zajišťuje:
ústav ekonomiky a managementu dopravy a telekomunikací
Anotace:

Marketingové strategie, nástroje marketingového mixu, marketingový výzkum trhu, kvantitativní a kvalitativní průzkum, analýza informací, marketingová komunikace, komunikační strategie, segmentace, umístění, tvorba marketingového plánu.

Požadavky:

nestanoveny

Osnova přednášek:
Osnova cvičení:
Cíle studia:

Předmět prohlubuje marketingový mix, shrnuje poznatky nutné k práci v oblasti marketingových strategií. Obsahem je marketingový průzkum trhu - příprava a realizace, zpracování dat, interpretace údajů. Marketingová komunikace - výběr komunikační strategie, osobní a neosobní forma komunikace. Marketingová strategie firem poskytujících služby.

Studijní materiály:

Philip Kotler: Marketing Management, Grada, 1996, 2000

Adriane Payne: Marketing služeb, Grada, 1996

H.Merret: Marketing Management, Grada, 1996

Poznámka:
Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
Rozvrh není připraven
Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
Rozvrh není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 9. 7. 2012
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://bilakniha.cvut.cz/cs/predmet1855106.html