Marketing v dopravě
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
13MVD | Z,ZK | 2 | 2+1 | česky |
- Přednášející:
- Petr Stejskal
- Cvičící:
- Petr Stejskal
- Předmět zajišťuje:
- ústav ekonomiky a managementu dopravy a telekomunikací
- Anotace:
-
Obecné principy marketingu aplikované na dopravní zařízení. Marketing, marketingový výzkum, makroprostředí, mikroprostředí, trhy, tvorba tržní opozice, produkty, značky, balení, služby, tvorby cen produktů, distribuční kanály, fyzická distribuce, maloobchod, velkoobchod, promotion, reklama, segmentace, umísťování, akční plán.
- Požadavky:
-
nestanoveny
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
-
Získat marketingové dovednosti a umět je aplikovat na zvolených zadáních.
- Studijní materiály:
-
Řezníček B., Šaradín P.: Marketing v dopravě. ISBN 80-247-0051-4. 2000
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
- Rozvrh není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
- Rozvrh není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- MED bak.komb.10/11 (povinný předmět programu)
- MED bak.prez.11/12 (povinný předmět programu)