Logo ČVUT
Loading...
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
STUDIJNÍ PLÁNY
2011/2012

Kurz multimedálních aplikací

Předmět není vypsán Nerozvrhuje se
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky
AD7B39KMA KZ 6 14+6c česky
Přednášející:
Cvičící:
Předmět zajišťuje:
katedra počítačové grafiky a interakce
Anotace:

Předmět je navržen jako kurz aktuálně zvoleného programu používaného v praxi, v současnosti program Maya. V rámci kurzu si studenti osvojí zásady práce s aplikací a získají dovednosti, které uplatní při přípravě dat pro multimediální aplikace.

Požadavky:

žádné

viz http://service.felk.cvut.cz/courses/Y39KMA/

Osnova přednášek:

1. Uživatelské rozhraní, filosofie modelování, Zadání 1. úlohy.

2. Polygonální modelování, operace nad vrcholy, hranami a tělesy.

3. Polygonální modelování - další techniky. Kontrola 1. úlohy.

4. Subdividion, modelování postupným dělením.

5. NURBS, operace nad křivkami a plochami. Odevzdání 1. úlohy, zadání 2. úlohy - komplexní model.

6. NURBS - pokročilejší operace.

7. Texturování, světlo.

8. Rendering.

9. Animace pomocí kanálů, principy.

10. Inverzní kinematika. Kontrola 2. úlohy.

11. Částicové systémy, mechanika.

12. Fluidní dynamika.

13. Dynamika: šaty, vlasy. Kompletace a odevzdání 2. úlohy.

Osnova cvičení:

1. Uživatelské rozhraní, filosofie modelování, Zadání 1. úlohy.

2. Polygonální modelování, operace nad vrcholy, hranami a tělesy.

3. Polygonální modelování - další techniky. Kontrola 1. úlohy.

4. Subdividion, modelování postupným dělením.

5. NURBS, operace nad křivkami a plochami. Odevzdání 1. úlohy, zadání 2. úlohy - komplexní model.

6. NURBS - pokročilejší operace.

7. Texturování, světlo.

8. Rendering.

9. Animace pomocí kanálů, principy.

10. Inverzní kinematika. Kontrola 2. úlohy.

11. Částicové systémy, mechanika.

12. Fluidní dynamika.

13. Dynamika: šaty, vlasy. Kompletace a odevzdání 2. úlohy.

Cíle studia:

Cílem kurzu je rozšířit a zásadně doplnit znalosti studenta v oblasti používání modeláře Maya od běžné schopnosti k profesionálním návykům tak aby student byl schopen vytvořit znovupoužitelný model s definovaným rozhraním.

Studijní materiály:

1. Chris Maraffi: Maya Character Creation: Modeling and Animation Controls, New Riders Press; 1st edition, 2003

2. Jason Osipa: Stop Staring: Facial Modeling and Animation Done Right, Sybex Inc., 2003

Poznámka:
Další informace:
Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 9. 7. 2012
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://bilakniha.cvut.cz/cs/predmet1401006.html