Programování grafických aplikaci
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah |
---|---|---|---|
X39PGA | Z,ZK | 4 | 2+2s |
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra počítačové grafiky a interakce
- Anotace:
-
Přednášky seznamují posluchače "se spičkovými aplikacemi počítačové grafiky z pohledu vývoje komplexních multimediálních projektů - součástí přednasek jsou zvané profesionální prezentace, které se tykaji zejména velkých grafických a multimediálních systému. Cílem cvicení je přizpůsobování profesionálních grafických aplikací potřebám uživatelů - tvarba plug-inů a pod.
- Požadavky:
- Osnova přednášek:
-
1. Zakladni dovednosti v prostredi MAYA
2. Pokrocile modelovaci techniky v MAYe
3. Tvorba plug-inu v prostredi MAYA
4. Modelovani a tvorby plug-inu ve free SW (Blender)
5. Graficke projekty 2D I
6. Graficke projekty 2D II
7. Graficke projekty 3D I
8. Graficke projekty 3D II
9. Projektovani animacnich projektu I
10. Projektovani animacnich projektu II
11. Projektovani multimedialnich projektu I
12. Projektovani multimedilanich projektu II
13. Prezentace studenskych projektu
14. Rezerva
- Osnova cvičení:
-
Cvičení je orientováno na aktivní přizpůsobování a programovaní grafických a multimediálních aplikací pro vytvářeni náročných komplexních projektů využívajících vývojových prostředi dostupných grafických a multimediálních systémů, výsledkem je poloprofesionální multimediální aplikace, nejčastěji v prostředí webu, výuka probíhá projektově:
1. uvod, zakladni dovednosti v prostredi MAYA
2. Pokrocile techniky prostredi MAYA
3. Principy tvorby plug-inu v prostredi MAYA
4. zadavani semestralnich projektu
5. zadavani semestralnich projektu
6. konzultace
7. konzultace
8. kontrolni den rozpracovanosti semestralnich projektu
9. konzultace
10. konzultace
11. kontrolni den rozpracovanosti semestralnich projektu
12. konzultace
13. prezentace semestralnich projektu a zapocet
14. prezentace semestralnich projektu a zapocet
- Cíle studia:
- Studijní materiály:
-
bude doplněno
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- MVT01-Výpočetní technika - softwarové inženýrství- strukturované studium (povinně volitelný předmět)
- MVT02-Výpočetní technika - systémové programování- strukturované studium (povinně volitelný předmět)
- MVT03-Výpočetní technika - počítačová grafika- strukturované studium (povinně volitelný předmět, povinně volitelný předmět, doporučení S3)
- MVT04-Výpočetní technika - počítačové sítě a internet- strukturované studium (povinně volitelný předmět)
- MVT05-Výpočetní technika - projektování číslicových systémů- strukturované studium (povinně volitelný předmět)