Technologie programování v C++
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah |
---|---|---|---|
XD36TJC | Z,ZK | 4 | 14+6c |
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra počítačů
- Anotace:
-
Pokročilé programování v C++. Kontejnerové třídy a iterátory, knihovna STL. Řízení programu událostmi, architektury programu s grafickým rozhraním.
- Požadavky:
-
Pro zápočet: vypracování semestrální práce a získání potřebného počtu bodů.
Pro zkoušku: získání zápočtu.
- Osnova přednášek:
-
1. Datové abstrakce, třídy a objekty
2. Objekty obsahující ukazatele
3. Ukazatele jako objekty
4. Dědění
5. Objektově orientovaný návrh
6. Kontejnerové třídy
7. Iterátory
8. Funkce jako objekty
9. Knihovna STL
10. Řízení programu událostmi
11. Objekty grafického rozhraní
12. Architektura dokument-pohled
13. Komponenty a objekty
14. Distribuované komponenty
- Osnova cvičení:
-
1. Zadávání projektů
2. Práce v počítačové učebně
3. Ortodoxní kanonická forma tříd
4. Práce v počítačové učebně
5. Dědění
6. Práce v počítačové učebně
7. Kontejnerové třídy
8. Práce v počítačové učebně
9. Iterátory
10. Práce v počítačové učebně
11. Řízení programu událostmi
12. Práce v počítačové učebně
13. Objekty grafického rozhraní
14. Zápočet
- Cíle studia:
- Studijní materiály:
-
1. Coplien O.J.: Advanced C++ Programming Styles and Idioms. Addison-Wesley, London 1992.
2. Koenig A., Moo B.: Ruminations on C++. Addison-Wesley, London, 1996.
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Výpočetní technika- strukturované studium (povinně volitelný předmět)