Logo ČVUT
Loading...
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
STUDIJNÍ PLÁNY
2011/2012

Strategie výrobku

Přihlášení do KOSu pro zápis předmětu Zobrazit rozvrh
Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky
XP16STV ZK 4 4s česky
Přednášející:
Věra Vávrová (gar.), Gustav Tomek (gar.)
Cvičící:
Věra Vávrová (gar.), Gustav Tomek (gar.)
Předmět zajišťuje:
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
Anotace:

Výrobková, sortimentní a servisní politika podniku. Inovace. Stanovení výrobního či prodejního sortimentu. Vazba výrobkové a marketingové strategie. Kreativní metody při tvorbě nového výrobku. Nákupní marketing. Nové trendy v managementu produktu, řízení hodnototvorného řetězce firmy, řešení jeho slabých míst.

Požadavky:

viz https://ekonom.feld.cvut.cz/web/index.php?option=com_content&task=section&id=7&Itemid=236

Osnova přednášek:
Osnova cvičení:
Cíle studia:
Studijní materiály:

Kotler,P.: 10 smrtelnych marketingovych hríchu, Praha, GRADA 2004

TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Praha: C. H. Beck 2009

Tomek, G., Vávrová, V.: Vize tržního úspěchu, Praha: Professional Publishing, 2012

Poznámka:

Předpokládá se absolvování předmětů marketing a management výroby

Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
Rozvrh není připraven
Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
Rozvrh není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 9. 7. 2012
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://bilakniha.cvut.cz/cs/predmet11516104.html