Marketingové strategie
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah | Jazyk výuky |
---|---|---|---|---|
XP16MAS | ZK | 4 | 4s | česky |
- Přednášející:
- Věra Vávrová (gar.), Gustav Tomek (gar.)
- Cvičící:
- Věra Vávrová (gar.), Gustav Tomek (gar.)
- Předmět zajišťuje:
- katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
- Anotace:
-
Konkrétní volba marketingových strategií s ohledem na typ trhu, typ výrobku a podnikové okolí. Volba jednotlivých marketingových nástrojů. Výuka je zaměřena na individuální řešení případových studií pokrývajících celou problematiku marketingu.
- Požadavky:
-
XP16MAR,
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
- Studijní materiály:
-
Tomek, G., Vávrová, V.: Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání, Praha: Professional Publishing, 2011
Tomek, G., Vávrová, V.: Vize tržního úspěchu, Praha: Professional Publishing, 2012
Tomek,G.-Vávrová,V.: Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy, C.H.Beck, Praha 2009
Kotler,P. : Marketing management, GRADA, Praha 2010
Tomek,G.- Vávrová,V. : Výrobek a jeho úspěch na trhu, Praha, GRADA 2001
Kotler,P. : Inovativní marketing, Praha, GRADA 2005
- Poznámka:
-
Předpokládá se absolvování předmětu marketing.
- Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
-
06:00–08:0008:00–10:0010:00–12:0012:00–14:0014:00–16:0016:00–18:0018:00–20:0020:00–22:0022:00–24:00
Po Út St Čt Pá - Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
- Rozvrh není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů:
-
- Doktorské studium, prezenční forma (povinně volitelný předmět)
- Doktorské studium, kombinovaná forma (povinně volitelný předmět)
- Doktorské studium, strukturované prezenční (povinně volitelný předmět)
- Doktorské studium, strukturované kombinované (povinně volitelný předmět)