Management výroby
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah |
---|---|---|---|
D16MV | Z,ZK | 5 | 14+4s |
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
- Anotace:
-
Marketing jako filozofie podnikání a soubor tržně orientovaných funkcí. Poznávací stránka marketingu, marketingový informační systém. Podstata, charakteristiky marketingového výzkumu a jeho význam pro manažerské rozhodování. Proces marketingového výzkumu (příprava, sestavení projektu, sběr sekundárních a primárních dat, kvalitativní a kvantitativní výzkum, zpracování, analýza a interpretace). Aplikace marketingového výzkumu na různé oblasti, činnosti a různé formy organizace a řízení je náplní práce v jednotlivých studijních zaměřeních. Předmět je koncipován projektově, vede k skupinovému ověření marketingového výzkumu na dostupných příkladech.
- Požadavky:
- Osnova přednášek:
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
- Studijní materiály:
- Poznámka:
- Další informace:
- Pro tento předmět se rozvrh nepřipravuje
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: