Logo ČVUT
Loading...
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
STUDIJNÍ PLÁNY
2011/2012

Produktový management

Přihlášení do KOSu pro zápis předmětu Zobrazit rozvrh
Kód Zakončení Kredity Rozsah
W38O011 ZK 60
Přednášející:
Cvičící:
Předmět zajišťuje:
ústav řízení a ekonomiky podniku
Anotace:

Předmět studia se zabývá výrobkovými značkami, symboly, designem a jejich kon-kurenční silou a jejich kombinacemi, potřeb-nými pro identifikování produktů a jejich odlišení od produktů konkurenčních. Umis-ťování produktových značek na trhu umož-ňuje zákazníkům vnímat rozdíly mezi výrob-kovými značkami v produktové kategorii.

Požadavky:

Výuka probíhá formou pravidelných konzultací. Požadavky ke zkoušce jsou specifikovány osnovou předmětu.

Osnova přednášek:

Koncepce produktového marketingu. Portfo-liové analýzy. Předpověď trhu. Produkce, cena a propagace. Prodejní síla a distribuce. Tržní výzkumné studie. Výzkum a vývoj. Tržní podíly. Umísťování výrobkových zna-ček na trhu. Zavádění nové výrobkové znač-ky. Vztah mezi vlastnostmi výrobku a jejich vnímáním. Benchmarking.

Osnova cvičení:

Konzultační forma

Cíle studia:
Studijní materiály:

-Aaker A." Building Strong Brands, Free Press, New York 1996

-Davis S., Dunn M.: Building the Brand Driven Business, John Wiley & Sons, New York 2002

-Dolanský V.: Marketing, Vydavatelství ČVUT v Praze, 2005

-Kotler P., Keller L.: Marketing Manage-ment, Prentice Hall, New Jersey 2006

-Kotler P.: Marketing Management, Grada Publishing, Praha 2001

-Pallmer S., Weaver M.: Úloha informací v manažerském rozhodování, Grada Pub-lishing, Praha 2000

-Tomek G., Vávrová V.: Střety marketin-gu, C.H.BECK, Praha 2004

Poznámka:
Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
Rozvrh není připraven
Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
Rozvrh není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 9. 7. 2012
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://bilakniha.cvut.cz/cs/predmet10901702.html