Produktový management
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah |
---|---|---|---|
W38O011 | ZK | 60 |
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- ústav řízení a ekonomiky podniku
- Anotace:
-
Předmět studia se zabývá výrobkovými značkami, symboly, designem a jejich kon-kurenční silou a jejich kombinacemi, potřeb-nými pro identifikování produktů a jejich odlišení od produktů konkurenčních. Umis-ťování produktových značek na trhu umož-ňuje zákazníkům vnímat rozdíly mezi výrob-kovými značkami v produktové kategorii.
- Požadavky:
-
Výuka probíhá formou pravidelných konzultací. Požadavky ke zkoušce jsou specifikovány osnovou předmětu.
- Osnova přednášek:
-
Koncepce produktového marketingu. Portfo-liové analýzy. Předpověď trhu. Produkce, cena a propagace. Prodejní síla a distribuce. Tržní výzkumné studie. Výzkum a vývoj. Tržní podíly. Umísťování výrobkových zna-ček na trhu. Zavádění nové výrobkové znač-ky. Vztah mezi vlastnostmi výrobku a jejich vnímáním. Benchmarking.
- Osnova cvičení:
-
Konzultační forma
- Cíle studia:
- Studijní materiály:
-
-Aaker A." Building Strong Brands, Free Press, New York 1996
-Davis S., Dunn M.: Building the Brand Driven Business, John Wiley & Sons, New York 2002
-Dolanský V.: Marketing, Vydavatelství ČVUT v Praze, 2005
-Kotler P., Keller L.: Marketing Manage-ment, Prentice Hall, New Jersey 2006
-Kotler P.: Marketing Management, Grada Publishing, Praha 2001
-Pallmer S., Weaver M.: Úloha informací v manažerském rozhodování, Grada Pub-lishing, Praha 2000
-Tomek G., Vávrová V.: Střety marketin-gu, C.H.BECK, Praha 2004
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
- Rozvrh není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
- Rozvrh není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: