Logo ČVUT
Loading...
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
STUDIJNÍ PLÁNY
2011/2012

Marketingové řízení

Přihlášení do KOSu pro zápis předmětu Zobrazit rozvrh
Kód Zakončení Kredity Rozsah
W38O006 ZK 60
Přednášející:
Cvičící:
Předmět zajišťuje:
ústav řízení a ekonomiky podniku
Anotace:

Předmět studia je zaměřen na hlavní rozho-dování marketingových manažerů a vrcholo-vého managementu při jejich úsilí harmoni-zovat cíle, kapacity a zdroje organizace s potřebami trhu a jeho příležitostmi. Rovněž prezentuje koncepční nástroje a rámce pro analyzování opakujících se problémů v marketingovém řízení. Příklady ilustrují efektivní marketingové principy, strategie a praktiky.

Požadavky:
Osnova přednášek:

Marketingová koncepce managementu. Mar-ketingový management a marketingový pro-ces. Marketingový zpravodajský systém. Analýzy vnějšího prostředí. Analýzy vnitřní-ho prostředí. Analýzy silných a slabých strá-nek. Analýzy příležitostí a hrozeb. Určování stávající a budoucí poptávky. Určování mar-ketingových cílů. Stanovení marketingových strategií. Plánování marketingových progra-mů. Řízení marketingového úsilí.

Osnova cvičení:
Cíle studia:
Studijní materiály:

-Dolanský V.: Marketing, Vydavatelství ČVUT v Praze, 2005

-Donelly, Gibson, Ivancevich: Manage-ment, Grada Publishing, Praha 1997

-Kotler P.: Marketing Management, Grada Publishing, Praha 2001

-Pallmer S., Weaver M.: Úloha informací v manažerském rozhodování, Grada Pub-lishing, Praha 2000

-Tomek G., Vávrová V.: Střety marketin-gu, C.H.BECK, Praha 2004

-Kotler P., Keller L.: Marketing Manage-ment, Prentice Hall, New Jersey 2006

Poznámka:
Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
Rozvrh není připraven
Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
Rozvrh není připraven
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Platnost dat k 9. 7. 2012
Aktualizace výše uvedených informací naleznete na adrese http://bilakniha.cvut.cz/cs/predmet10901202.html