Marketingové řízení
Kód | Zakončení | Kredity | Rozsah |
---|---|---|---|
W38O006 | ZK | 60 |
- Přednášející:
- Cvičící:
- Předmět zajišťuje:
- ústav řízení a ekonomiky podniku
- Anotace:
-
Předmět studia je zaměřen na hlavní rozho-dování marketingových manažerů a vrcholo-vého managementu při jejich úsilí harmoni-zovat cíle, kapacity a zdroje organizace s potřebami trhu a jeho příležitostmi. Rovněž prezentuje koncepční nástroje a rámce pro analyzování opakujících se problémů v marketingovém řízení. Příklady ilustrují efektivní marketingové principy, strategie a praktiky.
- Požadavky:
- Osnova přednášek:
-
Marketingová koncepce managementu. Mar-ketingový management a marketingový pro-ces. Marketingový zpravodajský systém. Analýzy vnějšího prostředí. Analýzy vnitřní-ho prostředí. Analýzy silných a slabých strá-nek. Analýzy příležitostí a hrozeb. Určování stávající a budoucí poptávky. Určování mar-ketingových cílů. Stanovení marketingových strategií. Plánování marketingových progra-mů. Řízení marketingového úsilí.
- Osnova cvičení:
- Cíle studia:
- Studijní materiály:
-
-Dolanský V.: Marketing, Vydavatelství ČVUT v Praze, 2005
-Donelly, Gibson, Ivancevich: Manage-ment, Grada Publishing, Praha 1997
-Kotler P.: Marketing Management, Grada Publishing, Praha 2001
-Pallmer S., Weaver M.: Úloha informací v manažerském rozhodování, Grada Pub-lishing, Praha 2000
-Tomek G., Vávrová V.: Střety marketin-gu, C.H.BECK, Praha 2004
-Kotler P., Keller L.: Marketing Manage-ment, Prentice Hall, New Jersey 2006
- Poznámka:
- Rozvrh na zimní semestr 2011/2012:
- Rozvrh není připraven
- Rozvrh na letní semestr 2011/2012:
- Rozvrh není připraven
- Předmět je součástí následujících studijních plánů: